MENU

środa, 22 stycznia 2014

Vanity table - czyli marzenie każdej małej-dużej kobietki :)


Czy jest na świecie kobieta, która jako mała dziewczynka nie marzyła o swojej własnej toaletce? 
TAK jest - ja nie marzyłam ;-) Wolałam resoraki i grę w piłkę. Byłam typową chłopczycą ;)

Ale z wiekiem coraz bardziej przeistaczałam się jednak w kobietkę :-)

Teraz taka toaletka jest moim wielkim marzeniem. Nie znalazłabym chyba miejsca w mieszkaniu, w którym nie przerzuca się moja biżuteria, perfumy, zegarki, spinki... 
Taki układ skutecznie oczywiście doprawia mojego męża o stan permanentnie podwyższonego ciśnienia, ale... No cóż... Mąż jeszcze żyje i chyba nie ma szans na obniżenie jego ciśnienia, dopóki nie zorganizuję sobie takiej toaletki. :) Na razie faszeruję go witaminkami, żeby trzymał się jeszcze na tym świecie.

Kilka moich ulubionych inspiracji poniżej. Dla każdej małej i większej kobietki :)

 source: pinterest

 source: pinterest

 source: pinterest

 source: pinterest

 source: pinterest

 source: pinterest

 source: pinterest

 source: pinterest

source: pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz