MENU

czwartek, 5 czerwca 2014

DIY - bambusowy dywanik po tuningu :)

Dzisiaj małe DIY dla posiadaczy bambusowych dywanów / mat / podkładek pod talerze. Znalazłam ten tutorial na przecudownym blogu o smacznie brzmiącej nazwie: Jagodowy Zagajnik. Zaczytałam się w tym blogu totalnie, dlatego przyzwyczajcie się, że nie pierwszy raz pokazuję Wam prace Ity :)

Pamiętacie moje własne podkładki pod kubki ? Były one wykonane za pomocą medium Mod Podge :
 
Za pomocą tego samego medium, lub Nitro, którego użyła Ita, możecie wyczarować takie oto piękne maty bambusowe. 

   

Taką matę możecie kupić np. w Leroy Merlin (koszt 8 - 15 zł / sztukę). Malujemy matę na odpowiadający nam kolor, przy czym transferowanie grafiki najlepiej wychodzi na jasnych kolorach, zalecana jest więc jasna farba. Jagodowy Zagajnik poleca malowanie maty za pomocą gąbki :)
Za pomocą Nitro lub Mod Podge transferujemy grafikę. Dla przypomnienia, już kiedyś podawałam linka bezpośredniego do tutorialu  z bloga My House - My World w jaki sposób zrobić transfer.
Ita wypruła również brązowe obszycie bambusowego dywanika i zastąpiła go czarnym, co świetnie skomponowało się z czarnymi napisami grafiki. 


I co powiecie na takie Before & After? Jak dla mnie efekt jest POWALAJĄCY! Chylę czoła, Jagodowy Zagajniku, a Was zachęcam do wypróbowania odświeżenia swoich bambusowych mat :)


5 komentarzy:

  1. O rany... cudowny jest! I naprawde niewielkim kosztem..nie liczac wkladu pracy oczywiscie..pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę wyjść z podziwu! Przepiękny i to wyszło spod rąk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Znam blog Jagodowy zagajnik i cuda sie tam tworzy :)
    Z innej beczki pytalas o butelke milk, zagladnij tu http://breevintage-cottage.blogspot.de/p/diy.html jest pokazany transfer na szklo i porcelane.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięękne rzeczy - od dzisiaj jestem stałym bywalcem i zaglądam regularnie :)
    a dywanik jest geniaaalny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie miałam okazji mieć takich dywaników więc niestety nie wiem jak one się sprawdzają w praktyce. Za to po przeczytaniu wpisu https://budynkowo.pl/news/jak-dobrac-wykladzine/ już teraz dokłądnie wiem jak należy dobierać wykładzinę do naszych pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń