MENU

wtorek, 3 czerwca 2014

Karolinowe Przytulasy. Dostępne w sklepie De La Luca.

Witajcie,
Dzisiaj totalnie zachwyciłam się przeuroczymi Przytulasami z bloga Karoliny
Są tak cudowne, że po raz kolejny przypomniały mi o tym, jak bardzo daleka jest mi maszyna do szycia. Od wielu miesięcy mam wielkie ambicje zasiąść w spokoju przed maszyną, powiedzieć jej "cześć" i z pokorą nauczyć się jej obsługi. Maszyny nie posiadam, ale mam wtyki, w postaci starej, PRL'owskiej maszyny mojej mamy, która kurzy się już ładnych pare lat i czeka na mnie z niecierpliwością. Pytanie tylko, czy moja cierpliwość jest na tyle obszerna, aby w spokoju, bez nerwów, posiąść wiedzę jak na prawdziwą krawcową przystało ;-)
Przytulasy są dostępne w sklepie De La Luca. Serdecznie polecamy, gdyż znajdziecie tam skarbnicę przecudownych, własnoręcznie przez Karolinę robionych skarbów :)

1 komentarz:

  1. Urocze, mysle ze u kazdego wywolaja usmiech na twarzy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń