MENU

wtorek, 15 kwietnia 2014

Wielkanocne jajo - DIY

Witajcie,
Do Wielkanocy pozostało zaledwie kilka dni.
Przyznam się szczerze - w tym roku z powodu choroby zupełnie nie przygotowałam się do świąt.
Drugim powodem jest  fakt, że święta spędzam bardziej na urodzinach u rodziny, niż na świętowaniu.

Będzie więc wyjazdowo, poza domem, nie ma więc u mnie dekoracji świątecznych, nie ma jajeczek, zielonych gałązek, czy kurczaczków. 

Stan zdrowia nie pozwolił mi również na bieganinę z myciem okien, sprzątaniem i generalnym ogarnianiem mieszkania.
Nie powiem, na to akurat nie narzekam :)

Ale w zamian za to, będzie dużo inspiracji świątecznych, które może ktoś z Was wykorzysta, a ja, skoro nie mam świątecznej atmosfer w domu, przynajmniej sobie popatrzę :)

Dzisiaj DIY - wielkanocne jajo w wykonaniu Agnethy.
Do jego wykonania potrzebujecie naprawdę niewiele materiałów, a efekt jest rewelacyjny!
Dodatkowo taka dekoracja może być wykorzystywana nie tylko w święta, ponieważ jest bardzo uniwersalna i może posłużyć nam jako codzienny wazon, osłonka na doniczkę, czy misa.

Źródło :  Agnetha




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz