MENU

poniedziałek, 25 listopada 2013

Lawendowe Poddasze i świąteczne gwiazdki


Mamy prawie koniec listopada.

Dzisiaj po przebudzeniu, na jednej nodze usiłując załączyć ekspress do kawy, a drugą odsłaniając rolety w oknie niemal nie padłam z zachwytu.

Pierwszy drobny śnieg!!!

Od razu postawiłam cały dom na nogi i nabrałam chęci do rozpoczęcia nowego tygodnia :-)
Nie wiem jak Wy, ale u mnie zawsze pierwszy śnieg spada w charakterystyczny, ważny dzień i nawet po roku pamiętam którego dnia nastąpiła ta cudowna chwila :)
W zeszłym roku był to ślub najbliższej przyjaciółki, a dzisiaj operacja psa, jedynego pupila domowego.

Tak więc powracając do tych kilku płatków śniegu z rana - nie da się ukryć - IDZIE ZIMA!!! :)
A co za tym idzie, mnóstwo cudnych, zimowych inspiracji.

Na start prezentuję zatem prześliczne gwiazdki bożonarodzeniowe wykonane przez jedną z moich ulubionych "złotych rączek" 
Lawendowe Poddasze :











Piękne, minimalistyczne, fantastycznie wykonane, w skandynawskim stylu.

Chylę czoła i polecam całe Lawendowe Poddasze, ja zachłysnęłam się totalnie pracami autorki, nie mogąc się nazachwycać każdą kolejną notką na blogu.

1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :)) Niezmiernie jest mi miło :)) Życzę wytrwałości w powadzeniu bloga, dużo inspiracji i z pewnością będę obserwowała, jak się sprawy mają w Domku z Cynamonu :)) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń